Izkoristi kodo BF25 ✨

BAM Čokolada

Dodatki za peko

Darila

BAM x FA14 Izdelki FIT Akademija FIT obroki

Izdelki v akciji

Namazi in prelivi

Čoko Kotiček

Predlogi iskanja

Postopek vračila
Postopek vračila
Postopek vračila
Postopek vračila>

Postopek vračila

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec, ki naroči izdelke v spletni trgovini MOJA ČOKOLADA (www.mojacokolada.si), lahko, v primeru, da z naročenimi izdelki ni zadovoljen ali želi od pogodbe (nakupa) iz kakršnegakoli razloga odstopiti, v roku 15 dni od prejema izdelka sporoči (pisno ali na e-naslov:info@bamchocolate.com) podjetju, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Nato mora v roku 15 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini in nepoškodovano poslati podjetju (na naslov: Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, 4000 Kranj). Tudi če v roku 15 dni od prejema blaga blago vrne, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupcu v roku 14 dni, od sporočila in prejema vračila nepoškodovanih in brezhibnih izdelkov, vrnemo vsa opravljena plačila, brez da kupec to zahteva. Vračilo bo izvedeno z uporabo istega načina plačila, kot je bil uporabljen za prvotno transakcijo.

Kupec mora podjetje o odstopu od pogodbe obvestiti na obrazcu (obrazec dobite tu) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstopna izjava mora biti poslana v roku, ki je določen za odstop od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 15 dneh od nakup ain zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahtevazamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na svoje stroške in povnaprejšnjem dogovorus prodajalcem vrne po pošti.Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki jo trenutno uporabljamo. To storite tako, da nas obvestite o dogodku (preko e-maila info@bamchocolate.com) in vam bomo razložili nadaljni postopek reklamacije pri trenutni dostavni službi. Za izvedbo reklamacije poškodbe je tako potrebno zadržati originalno embalažo in zaščito (paket v enakem stanju kot ste ga prejeli, brez da bi karkoli dodali, odstranili ali spremenili) in nato z dostavno službo pripraviti Zapisnik o poškodovani pošiljki. Za reklamacijo je potreben tudi račun. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pomembno

  • Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu, morate priložiti kopijo računa
  • V kolikor je bil paket poslan preko Pošte Slovenije ali ponudnika paketnih storitev, morate obvezno pri njih zahtevati/izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki
  • Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, 4000 Kranj
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (varna embalaža).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oz. njegovem pooblaščenem servisu.

Preberite si tudi Pravilnik o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, več na:

http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915.

Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete na 070/222-555 ali nam pišete na info@bamchocolate.com