Izkoristi kodo BF25 ✨

BAM Čokolada

Dodatki za peko

Darila

BAM x FA14 Izdelki FIT Akademija FIT obroki

Izdelki v akciji

Namazi in prelivi

Čoko Kotiček

Predlogi iskanja

Pogosta vprašanja
Pogosta vprašanja
Pogosta vprašanja
Pogosta vprašanja>

Pogosta vprašanja

Nakupovanje na Mojačokolada.si

Kako oddam svoje naročilo?

Naročilo preko spletne trgovine Mojačokolada.si lahko oddate kot gost ali registrirani uporabnik. To storite tako, da najprej v spletni trgovini poiščete izdelek, ki ga želite. Pri tem si lahko pomagate z iskalnikom ali s pomočjo različnih kategorij, ki jih najdete v navigacijski vrstici.

Pri vsakem izdelku najdete opis izdelka, opis proizvajalca in deklaracijo izdelka. V kolikor ste izbrali izdelek, ki ga želite kupiti, ga s klikom na gumb V košarico dodate v svojo nakupovalno košarico. V tem koraku lahko nadaljujete z nakupovanjem in dodajanjem drugih izdelkov v košarico ali pa s klikom na ikono košarice v desnem kotu izberete Na blagajno.

Odpre se povzetek vaše košarice, kjer lahko ponovno preverite kateri izdelki se nahajajo v vaši košarici in skupni znesek naročila. V kolikor imate promokodo za popust, lahko to vpišete v zadnje polje v Košarici, kjer piše Kupon. S potrditvijo kode na Puščico poleg se bo ta avtomatsko dodala vašemu naročilu in znesek naročila se bo zmanjšal. V kolikor se z naročilom strinjate kliknete Nadaljuj na blagajno.

*Če želite naročilo oddati kot registriran uporabnik kliknete na ikonico z osebo v desnem zgornjem kotu in se prijavite. Prijava je z vašim emailom ali s Facebook ter Google računom. Nakup lahko opravite tudi kot gost brez registracije. Svoje podatke boste lahko vpisali po kliku Nadaljuj na blagajno v vaši košarici. V kolikor se ustvarite svoj uporabniški račun pri nas se s tem pridružite tudi našemu sladkemu Klubu čokoholikov.

V primeru, da se odločite za hitri nakup brez registracije to storite tako, da v prazna polja v koraku Blagajna vpišete svoje podatke. Tukaj lahko izberete tudi drug naslov za dostavo za darilno pošiljanje. Sledi korak izbire Dostave. Na voljo imate dostavo s Pošto Slovenije ali DPD. Sledi polje izbire plačila. Izbirate lahko med Paypalom, Plačilom s kreditno kartico ali plačilom po povzetju. Po izboru načina sledi še končna potrditev naročila s klikom na gumb Oddaj naročilo.

Takoj po oddaji naročila boste na vaš elektronski naslov prejeli sporočilo o uspešno oddanem naročilu.* V kolikor uporabljate Gmail se naša sporočila nahajajo pod zavihkom Promocije.

Ali lahko shranim nakupovalno košarico?

V kolikor med nakupovanjem dodate nekaj izdelkov v svojo košarico, nato pa zapustite spletno trgovino, vas bodo izdelki čakali do ponovnega prihoda v spletno trgovino. Super, kajne? Tako lahko nadaljujete kjer ste končali. Žal pa to ne pomeni, da so izdelki kakorkoli rezervirani in jih lahko tako v vmesnem času kupi tudi kdo drug.

Kako izkoristim promokodo?

Promokodo lahko vpišete v prvem koraku nakupnega postopka, kjer je Povzetek vaše košarice. V zgornjem desnem kotu se nahaja okno Promokode, kamor jo vpišete. Bodite pozorni, da je promokoda vpisana pravilno, upoštevajoč velike in male črke ter morebitne znake. Napačno vpisane promokode ne bodo zaznane s strani sistema.

Kje lahko vidim svoja pretekla naročila?

V kolikor ste registriran član v spletni trgovini Mojačokolada.si, si lahko svoja pretekla naročila ogledate v svojem uporabniškem profilu pod zavihkom Moja naročila.

Ali je bilo moje naročilo sprejeto?

Ob oddaji naročila kupec na elektronski naslov podan ob oddaji vedno prejme potrditveno sporočilo o oddaji naročila. V kolikor tega sporočila niste prejeli, vaše naročilo morda ni bilo uspešno oddano. Če niste prepričani ali je bilo vaše naročilo oddano, nam pišite na info@bamchocolate.com in bomo preverili.

*V kolikor uporabljate Gmail, se naše sporočilo verjetno nahaja pod zavihkom Promocije.

Kako lahko plačam svoje naročilo?

Spletna trgovina omogoča več različnih možnosti plačila. Svoje naročilo lahko plačate že v postopku nakupa s kreditno kartico ali Paypalom. V primeru, da vam to ne ustreza pa v postopku nakupa lahko izberete tudi plačilo po povzetju.

V primeru plačila po povzetju paket plačate na Pošti oziroma poštarju, ko vam prinese paket. Za plačilo po povzetju obstaja doplačilo 1€.

Ali lahko paket pošljete kot darilo na drugi naslov?

V našem asortimanu izdelkov se nahaja mnogo takih, ki so primerni za darila. Zato smo vam pripravili možnost izbire drugega naslova za dostavo. V postopku naročanja izberete možnost Dostavi na drug naslov in v polja vnesete podatke obdarjenca. V tem primeru je potrebno predplačilo (kreditna kartica ali Paypal), da je naročilo plačano in obdarjenec prejme samo izdelke.


Z dostavo izdelka se mi mudi - ali lahko dobim izdelek hitreje kot je navedeno v mojem naročilu/na spletni strani?

Dostavni časi, ki jih navajamo pri izdelkih na naši spletni strani so premišljeni in karseda realni ter je potrebno upoštevati navedene dostavne čase. Najhitreje lahko dobavimo izdelke, ki so na zalogi pri nas: https://www.mojacokolada.si/na-zalogi.

Kako preverim zalogo izdelka?

Informacijo o zalogi izdelka in o dostavnem času izdelka lahko najdete na vsaki strani izdelka pod gumbom V košarico. Pri izdelku je lahko navedeno, da je Na zalogi pri nas ali pa Na zalogi pri dobavitelju. S klikom na ikono paketka puščice se odpre še dodatna obrazložitev, kjer je vidno kdaj predvidoma bo lahko paket pri vas oziroma pripravljen na osebni prevzem.

Pazi: V kolikor v košarico dodate izdelke z različnimi dostavnimi časi, se seveda upošteva najdaljši dostavni čas.


Dostava

Kakšno je stanje mojega naročila?

O spremembi stanja vašega naročila vas bomo vedno obvestili preko e-mail sporočila, zato da lahko spremljate potek obdelave naročila. Tako prejmete obvestilo, ko je naročilo uspešno sprejeto v obdelavo in ko je paket odposlan. V kolikor dobite obvestilo o poslanem paketu, bo paket pri vas najverjetneje že naslednji delovni dan ali najkasneje dan po tem.

Stanje in postopek obdelave vašega naročila lahko preverite tudi v svojem uporabniškem računu (če ste se registrirali), s klikom na Moja naročila.

Kje se nahaja moj paket?

Ko dobite obvestilo o poslanem paketu, bo paket pri vas najverjetneje že naslednji delovni dan ali najkasneje dan po tem.* Če ste nam pri oddaji naročila pustili mobilno številko, vam bo Pošta Slovenije ob sprejemu paketa poslala sledilno številko, s katero lahko sledite potovanju vašega paketa. Sledilno številko paketa lahko poiščete tudi v uporabniškem računu na naši spletni strani v posameznem naročilu.

*Če uporabljate Gmail, se lahko naša elektronska sporočila nahajajo pod zavihkom Promocije.

Za vsa ostala vprašanja glede težav z dostavo vašega naročila pa nam lahko vedno pišete na info@bamchocolate.com in z veseljem vam bomo pomagali.

Kdaj prejmem moje naročilo, če ga naročim danes?

Informacijo o dostavnem času vašega naročila lahko preverite v svojem uporabniškem računu (v kolikor ste se registrirali). Dostavni čas posameznega izdelka lahko najdete na vsaki strani izdelka pod gumbom V košarico. S klikom na ikono puščice se odpre dodatna obrazložitev, kjer je vidno kdaj predvidoma bo paket pri vas.

V kolikor izdelke potrebujete hitro, pokukajte v kategorijo Na zalogi, kjer se nahajajo izdelki, ki jih imamo trenutno na zalogi pri nas v skladišču.

Kako bo moja pošiljka dostavljena?

Vaša pošiljka bo dostavljena s Pošto Slovenije. O odpremi pošiljke vas bomo obvestili z email sporočilom.* Za informacije o dostavnih časih naročenih izdelkov se lahko pozanimate pri vsakem izdelku posamično poleg gumba V Košarico. Tam najdete informacijo kdaj bo izdelek predvidoma dostavljen.

*V kolikor uporabljate Gmail preverite zavihek promocije, kjer se velikokrat skrivajo naša sporočila.

Koliko stane dostava?

Dostava paketa preko DPD stane 4,90€ (z DDV), dostava preko Pošte Slovenija pa 5,90€ (z DDV). Za vsa naročila nad 50€ je dostava BREZPLAČNA.

Kaj če me v času dostave ni doma?

Naši paketi so dostavljeni s Pošto Slovenije ali DPD dostavno službo. V primeru, da vas v času obiska poštarja ni doma, bo le-ta v vašem poštnem nabiralniku pustil obvestilo s katerim lahko paket prevzamete na pošti ali DPD lokacijah. V kolikor ste pri naročanju pustili mobilno številko, vas bo dostavna služba sproti obveščala o stanju vašega paketa.

V kolikor smo vas na elektronski naslov obvestili o odpremi paketa, dan ali dva kasneje pa paketa še ni, nam prosim pišite na info@bamchocolate.com, da poiščemo kje se le-ta nahaja.

Ali se bodo izdelki poškodovali med transportom?

Pri vseh odposlanih naročilih poskrbimo za ustrezno in zadostno zaščito izdelkov z večjimi zračnimi mehurčki, da čim bolj zmanjšamo možnost poškodbe artikla.

Naročila nisem prejel v času navedenem v mojem naročilu, kaj sedaj?

V kolikor vaše naročilo ni prispelo do vas v dostavnem času naročenih izdelkov nam čimprej pišite na info@bamchocolate.com, da preverimo kje se je zataknilo vaše naročilo.

Če uporabljate Gmail poštni nabiralnik vas prosimo, da za morebitnimi našimi obvestili glede naročila preverite tudi v mapi Promocije.

Kje lahko prevzamem naročilo?

Osebni prevzem pri nas žal ni mogoč. Naši BAM izdelki so na voljo v različnih fizičnih trgovinah. Seznam izdelkov in prodajnih mest, kjer so na voljo naši izdelki, najdete >>TUKAJ<<.

Reklamacije

Paket je prišel poškodovan. Kaj sedaj?

Žal kljub vsemu našemu trudu z zaščito izdelkov, ki jih pošiljamo na dom, pride kdaj do kakšne nesreče pri transportu pri kateri se lahko poškoduje vaš paket in izdelek. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki jo trenutno uporabljamo. To storite tako, da nas obvestite o dogodku (preko e-maila info@bamchocolate.com) in vam bomo razložili nadaljnji postopek reklamacije pri trenutni dostavni službi.

Za izvedbo reklamacije poškodbe je tako potrebno zadržati originalno embalažo in zaščito (paket v enakem stanju kot ste ga prejeli, brez da bi karkoli dodali, odstranili ali spremenili) in nato z dostavno službo pripraviti Zapisnik o poškodovani pošiljki. Za reklamacijo je potreben tudi račun. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Kakšen je postopek vračila izdelka?

V primeru, da z naročenimi izdelki niste zadovoljni ali želite od pogodbe (nakupa) iz kakršnegakoli razloga odstopiti, nam to sporočite v roku 14 dni od prejema izdelkov (pisno ali na e-naslov: info@bamchocolate.com - Obrazec za Odstop od nakupa dobite tu. Nato nam v roku 14 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini in nepoškodovano vrnete na naslov: Moja Čokolada d.o.o., Savska loka 21, 4000 Kranj). Tudi če v roku 14 dni od prejema blaga, blago vrnete, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu morate obvezno priložiti kopijo računa. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Več si lahko preberete tudi v naših Splošnih pogojih poslovanja: https://mojacokolada.si/vsebina/6-splosni-pogoji-poslovanja

Napačno prejeti izdelki

Naročilo lahko reklamirate, če blago nima lastnosti, ki so navedene na spletni strani www.mojacokolada.si, če smo vam poslali napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali če izdelki kako drugače odstopajo od vašega naročila. Blago lahko reklamirate v 14 dneh od nakupa in nam to sporočite pisno na info@bamchocolate.com, kjer vam podamo nadaljnje informacije.

V primeru reklamacije, lahko zahtevate zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru nam v roku 14 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini in nepoškodovano vrnete na naslov: Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, 4000 Kranj). Tudi če v roku 14 dni od prejema blaga, blago vrnete, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu morate obvezno priložiti kopijo računa. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! Več si lahko preberete tudi v naših Splošnih pogojih poslovanja: https://mojacokolada.si/vsebina/6-splosni-pogoji-poslovanja

Na kateri naslov vrnem izdelke?

Izdelke lahko vrnete na naslov našega skladišča Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, 4000 Kranj.

Ostalo

Kje lahko dobim Knjigo receptov, saj je nisem prejel?

Ko na spletni strani vpišete vaš e-mail za prejem Knjige receptov, vam naš sistem na vpisani e-mail pošlje Brezplačno Knjigo receptov. V kolikor tega e-maila slučajno niste prejeli, lahko do knjige receptov dostopate tudi >> tukaj.

Pozor, če uporabljate Gmail! Naša avtomatična sporočila Gmail včasih prestavi v zavihek Promocije, ki se nahaja v glavni mapi Prejeto. V kolikor Knjige receptov ni v mapi Prejeto pobrskajte še po mapi Promocije!

Kje lahko dobim Čoko revijo, saj je nisem prejel?

Ko na spletni strani vpišete vaš e-mail za prejem Čoko revije, vam naš sistem na vpisani e-mail pošlje Čoko revijo. V kolikor tega e-maila slučajno niste prejeli, lahko doe-revije dostopate tudi tukaj: http://revija.mojacokolada.si/.

Pozor, če uporabljate Gmail! Naša avtomatična sporočila Gmail včasih prestavi v zavihek Promocije, ki se nahaja v glavni mapi Prejeto. V kolikor Knjige receptov ni v mapi Prejeto pobrskajte še po mapi Promocije!